Konečně venku





První vyjížďky mají už pravověrní cyklisté za sebou a pilně trénují. Vědí jak. Někteří zarputilci dokonce kolo neodložili ani přes zimu a lýtkové, stehenní i hýžďové svaly mají v zápřahu permanentně.

 

Pokud nepatříte mezi sportovce denního typu a vyjíždíte, či vybíháte až zjara, za tepla a jen sporadicky, buďte obezřetní, neb v jarním čase se venkovní teploty rychle proměňují a rozdíl mezi polednem a večerem, sluncem a stínem bývá i přes 15 až 20°C.

 

Výsledkem nedostatečné fyzičky, absence procvičení nebo prochladnutí může být rázem natažený či natržený sval, pošramocený kloub nebo tzv. silniční lišej.

 

Při následné rekonvalescenci si není třeba předlouze spílat, ani zanevřít na nebohý bicykl, brusle či běžecké boty, ale poučit se pro příště, pokud je z čeho, a dostat se co nejrychleji zpátky do formy.

 

V první fázi se patrně nevyhnete celkovému zpomalení a odpočinku, případně zásahu a doporučení lékaře. Na pomoc od bolesti a otoku je pak skvělé využít enzymy, které nastartují imunitní procesy a tím zásadně urychlí hojení v místě poškození tkání, urychlují průběh zánětu a rozpouštějí krevní sraženiny. Dostanou vás zpět do kondice a následně i do sedla.

 

U nás nejužívanější, osvědčený, a nejen chirurgy doporučovaný lék systémové enzymoterapie, je lék Wobenzym, unikátní směs enzymů s více než třicetiletou tradicí. Detailně na Wobenzym.cz.

 




Booking.com

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *